سوالات متداول

راهنمای خرید در سایت وجود دارد؟

بله، یک راهنمای خرید به صورت جامع برای شما فراهم شده است که در قسمت پروفایل من در فروشگاه قابل مشاهده می‌باشد.

نحوه و مدت زمان تحویل سفارش

تمامی سفارشات شما توسط پیک‌های اختصاصی گیاتک با بالاترین کیفیت و در بازه‌ی زمانی مورد نظر شما که زمان ثبت سفارش انتخاب میفرمایید، تحویل می‌گردد. پیک‌های گیاتک با خودرو و یونیفرم مخصوص در محل تحویل سفارش حاضر می‌شوند. شما همواره می‌توانید انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد محصول خریداری شده، نحوه یا مدت زمان تحویل با قسمت پشتیبانی فروشگاه سایت یا اپ با ما در میان بگذارید.

اگر هنگام تحویل محصول در خانه نباشم؟

در صورتی که پیک به محل تحویل سفارش مراجعه نماید و شخصی برای دریافت و تایید سفارش در محل حضور نداشته باشد پیک گیاتک پس از تماس و اعلام وضعیت به مشتری و پشتیبانی گیاتک محصول خریداری شده را به انبار گیاتک برگشت داده و پس از هماهنگی‌های لازم در زمان مورد نظر کاربر، دوباره محصول را به دست مشتریان محترم می‌رساند.

در صورتی که از خرید منصرف شوم؟

در صورتی که از خرید کالای مورد نظر خود منصرف شدید لطفن پیش از مرحله‌ی تحویل به پیک با پشتیبانی گیاتک تماس بگیرید. پشتیبانی گیاتک در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را لغو نموده و مبلغ خرید به کیف پول کاربری شما منتقل می‌گردد.

اگر پیک گیاتک در موعد مقرر به محل تحویل نرسید و یا تاخیر داشت؟

در صورتی که پیک گیاتک تاخیر داشته باشد یا امکان رسیدن به محل تحویل سفارش در زمان مورد نظر را نداشته باشد یا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ی پیش بینی نشده در روند تحویل سفارش، پشتیبان قبل از اتمام ساعت تحویل با کاربران هماهنگ خواهد نمود. 

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول تحویل شده مغایرت داشته باشد؟

از کاربران گرامی خواهشمندیم در صورتی که محصول خریداری شده با محصول تحویل شده مغایرت دارد مراتب را پس از اطلاع به پیک به پشتیبانی گیاتک (چت آنلاین- تماس- ایمیل پشتیبانی) اعلام نمایند. پشتیبانی گیاتک موظف است در کوتاه‌ترین زمان موارد را بررسی نموده و پس از هماهنگی با کاربر، محصول مورد نظر را بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌ ای در زمان مقرر برای کاربر ارسال نماید. پیک گیاتک موظف است بلافاصله پس از دریافت اطلاعات مغایرت از طرف کاربر محصول مورد نظر را از کاربر تحویل گرفته و به خودرو منتقل نماید.( هماهنگی‌های مورد نیاز از طرف پشتیبانی گیاتک با پیک انجام می‌گیرد)

امکان تغییر آدرس تحویل سفارش وجود دارد؟

در صورتی قصد تغییر آدرس ثبت شده در سفارش خود را داشته باشید می‌توانید با پشتیبانی گیاتک از راه‌های (چت آنلاین- تماس با پشتیبانی و یا ایمیل پشتیبانی) تماس حاصل نموده و درخواست تغییر آدرس را به آدرس مورد نظر به پشتیبانی گیاتک ارائه نمایید. پشتیبانی گیاتک موظف است آدرس جدید مورد نظر کاربر را بلافاصله به پیک اطلاع داده و پیک را به محل مورد نظر کاربر هدایت نماید.

ابعاد محصولات چقدر است؟

ابعاد و سایز و سایر اطلاعات و ویژگی‌های محصولات گیاتک در قسمت ویژگی‌ها در صفحه‌ی مربوط به هر محصول موجود است، ضمنن برای سهولت در انتخاب، عکس دوم هر محصول با ابعاد واقعی در فضای واقعی گرفته شده است تا شما بتوانید هنگام خرید امکان مقایسه و انتخاب بهتری داشته باشید.

امکان کاشت گیاه در گلدان خریداری شده وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید پس از انتخاب گیاه و گلدان مورد نظر، در قسمت توضیحات در سبد خرید درخواست کنید که گیاه شما در گلدان خریداری شده‌ی شما کاشته شود. متخصصین گیاتک کاشت گیاه شما را در گلدان مورد نظر شما با بهترین کیفیت بر عهده خواهند داشت.برای اطلاع از نحوه‌ی سفارش خدمات کاشت به سوال مربوطه در قسمت راهنمای خرید در پروفایل مراجعه نمایید. با توجه به اینکه تمامی گیاهان موجود در فروشگاه گیاتک هم در گلدان‌های پلاستیکی موجود می‌باشند برای سفارش خدمات کاشت لطفن گیاهی را انتخاب کنید که در گلدان پلاستیکی باشد.

گیاهان گلدانی چگونه ارسال می‌شوند؟

تمامی محصولات گیاتک اعم از گیاه، گلدان، کود، خاک و.... در بسته‌بندی‌های مخصوص گیاتک با استاندارد‌های تعیین شده برای حفظ کیفیت محصول برای شما ارسال می گردد. گلدان‌ها و گیاهان بزرگ‌سایز نیز به وسیله ی ناوگان آموزش دیده‌ی گیاتک برای شما ارسال می‌شوند تا ضمن حفظ کیفیت محصول هنگام حمل و نقل ، محصول خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاربران محترم تحویل گردد.

چگونه می توانم از کیفیت گیاهان اطمینان حاصل کنم؟

پس از انتخاب محصول و نهایی شدن سفارش شما، کارشناسان گیاتک در دو مرحله گیاه مورد نظر شما را از نظر کیفی بررسی نموده و پس از تایید نهایی کیفیت، گیاه در اختیار پیک گیاتک قرار می‌گیرد. همچنین تمامی پرسنل بخش حمل و نقل ناوگان گیاتک آموزش‌های تخصصی لازم برای حفظ کیفیت محصول تا رسیدن به دست کاربر را دریافت نموده اند.

آیا گیاه خریداری شده با گلدان موجود در عکس‌ها ارسال می‌شود؟

بله. تمامی عکس‌های محصولات گیاتک از گلخانه‌ی گیاتک گرفته شده‌اند و گیاهی که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید با ویژگی‌های ذکر شده ذیل محصول تمامن مطابقت داشته و با گلدان موجود در عکس برای شما ارسال می‌گردد.

آیا در سفارشات هدیه فاکتور یا صورتحساب همراه محصول ارسال می‌گردد؟

به صورت استاندارد در سفارشات هدیه در گیاتک هیچ گونه فاکتور یا صورتحسابی برای شخص دریافت کننده‌ی هدیه ارسال نمی‌گردد. شما می‌توانید در قسمت توضیحات سفارش درخواست ارسال یا عدم ارسال فاکتور را ذکر نمایید.

اگر دریافت کننده‌ی هدیه در محل تحویل سفارش حضور نداشته باشد؟

در صورتی که دریافت کننده‌ی هدیه در محل تحویل سفارش حضور نداشته باشد گیاتک بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌‌ای مجددا محصول را با هماهنگی هدیه دهنده ارسال خواهد کرد.

اگر گیاه مورد نظر من در فروشگاه گیاتک وجود نداشت چگونه می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

در صورتی که گیاه، کود، گلدان یا محصول مورد نظر خود را در فروشگاه گیاتک پیدا نکردید می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی گیاتک درخواست کنید گیاه یا محصول مورد نظر برای شما به صورت اختصاصی موجود شده و سفارش شما ثبت شود. پشتیبانی گیاتک پس از ثبت درخواست و پیگیری موجود کردن محصول مورد نظر، هماهنگی‌های لازم را جهت ارسال به محل تحویل در زمان مورد نظر شما صورت خواهد داد.

امکان خرید حضوری از گیاتک وجود دارد؟

در حال حاضر تنها از طریق سفارش آنلاین امکان خرید از گیاتک وجود دارد.

امکان سفارش برای خارج از محدوده‌ی شهر تهران وجود دارد؟

در حال حاضر ناوگان گیاتک تنها امکان ارسال سفارشات در محدوده‌ی شهر تهران بزرگ را دارد.

امکان سفارش هدیه از خارج از کشور وجود دارد؟

بله. در صورتی که بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید (این امر مستلزم ثبت نام با شماره های همراه اپراتور‌های داخل کشور و دریافت پیامک کد تایید می باشد) می توانید از هر نقطه ای سفارش خود را ثبت کنید.

ساز و کار ارسال سفارش هدیه در گیاتک چگونه است؟

پس از دریافت سفارش شما (ثبت درخواست ارسال هدیه توسط شما در قسمت توضیحات سفارش) کارشناسان گیاتک سفارش‌های شما را طبق استاندارد‌های گیاتک در بسته‌بندی‌های اختصاصی آماده نموده و به ناوگان گیاتک تحویل خواهند داد. پیک گیاتک طبق پروتکل‌های ارسال هدیه‌ پس از حضور در محل، سفارش مورد نظر را به دست عزیزان شما خواهد رساند.

در روزهای تعطیل و ساعات نیمه شب امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

بله، در تمامی ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل امکان ثبت و دریافت سفارش وجود دارد.